kau yang bernama SAHABAT :]



Apa yang saya ada?
Tiada apa yang istimewa tentang saya
Cuma yang istumewa sikit ialah
HATI saya , nak tau kenapa ?
Sebab...
Dalam HATI saya ada semua teman yang saya sayangi :]
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Teman..kadangkala ku dahagakan perhatianmu shgga mengabaikan keperluanmu.
 Kadangkala kupinta masamu sehingga mencuri kelapangan masamu.
 Seringkali ku pinta kau mengerti sedangkanku tak pernah berusaha memahami.
Seringkali ku pinta kesempurnaanmu hingga ku lupe ku juga punya kekurangan. 
Maafkan ku teman kerana tak menjadi sahabat seperti yg diharapkan


PERSAHABATAN tu wujud dari sebuah PERKENALAN.
Dan PERKENALAN itu wujud daripada sebuah PERTEMUAN.
Jika hari ini dia datang, jangan biarkan dia berlalu pergi
Jika esok dia pergi, jangan mengharapkan dia datang kembali
Hargailah nilai dalam sebuah persahabatan, kerana disebalik persahabatan itu ada secebis kenanganyang tak dapat dilupakan.. :]
 

Persahabatan
Kekal
dalam
hati
jadi sejarang mana pun kita contact,
awak tetap kita ingati :}


letakkan SATU ruang untuk saya dalam HATI awak dan BUKAN dalam INGATAN awak
sebab INGATAN MUDAH TERLUPA tapi HATI SELALU MENGINGATI
miss u my frens :}

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

seorang teman bila berjauhan, dia akan menangis kerana rindu,
bila dekat, dia akan menangis kerana takut berpisah,
jika hari ni ia datang, jangan biar ia berlalu pergi.
Jika es0k dia bertandang, jangan harap ia kembali lagi.
Sesungguhnya yang indah itu PERTEMUAN, PERKENALAN dan PERSAHABATAN

1 comments:

  Ryzofyra

21 December 2011 at 23:14

hahaha . terharu plak .