kePEnatan meLANda



memang tak de perasaan larh aku kalau cakap aku tak penat sebab aku mmg betoi2 penat nih. Lagi bertambah penat bile aku di tinggalkan kese0rangan di kedai ni. Mmg kelam kabut r aku. Cuak d0h. Tpi aku berlagak selamber je. Kadang2 aku ase nak tinggi cam 0rg len. Bukan aku tak bersyukur ngan tubuh kecik m0lek aku ni but aku memerlukan ketinggian semasa melayan pelanggan...Nak taw sebab pe ? sebab nye , mase nak amek jambu dari balang, nak ced0k air jambu dari balang , nak amek sweet c0rn dri mengukus, sememangnya memerlukan aku untuk mengj0ngket. Padahal tempat tu tak lah tinggi sangat , Cuma aku je yang rendah ~ahaks

AKAK, JAMBU SINGGIT YE” alamak ai. . kakak kat U ni panggil aku kakak d0h. Ape tak nampak ke muke aku ni muke kanak2 ribena  a.k.a  cute ? peggrrhhh , perasan giler aku ni. ~ahaks. Tambah nak gelak bile ade akk U tanya “ADIK TAHUN BERAPA? TAHUN SATU ? DUA” adeshh. Kak ,saya baru f0rm 4 larh. Haih. Dan tambah nak gelak bila k.ngah aku ni kelent0ng kengkawan die. “SAIBAH, NI KAWAN K0 KE ?” yang akk aku ni lak bantai g ngaku aku kawan die, tapi kawan die tak caye bile teng0k muka aku tahan gelak. Muka aku ni, s0km0 orang tak caya aku anak mak ngan ayah sebab diorang ckap muka aku len dri yang len. Haih ! same je lah. Tapi mula percaya sebab, abang aku sendiri b0leh kelent0ng kawan die cakap aku ni awez die n kawan2 die percaya bulat2 doh.

Balik dari kampus, lam kul enam, terus aku rebahkan kepala ni kat bantal dan terus terlena menandakan yang aku ni bet0i2 penat. Lenguh giler tangan ni. Bukan tangan je, kaki p0n same.

p/s = " intan , tolong picit kaki koi ". abes , aku kaki ngan tangan ni lenguh , sape nak picit kan ? ?

0 comments: