koNvokEsyeN ke-9





bismillah..assalamualaikum :]
berlalulah sudah konvokesyen seorang kakak yang bergelar KAK LONG. (tahniah)
parents mane yang tak suke kan bila anak dah graduet. (aku tumpang gembira)
insyaAllah, tahun2 akan datang, k.ngah dan k.teh(ecah) pulak.
aku bila pulak ? insyaAllah akn menyusul.
walaupun aku berfikir nak kerja dulu baru belajar.
tak nak pinjam PTPTN.
ye lah mmg sy0k kalau dapat pinjam PTPTN.
tpi nanti time nak bayar semula? adakah perasaan sy0k tu ade lagi?
tahUn 2012. peperiksaan terbesar akan berlaku pade semua BATCH 1995.
aku pun tergolong dalam kumpulan tu
SPM = SIJIL PELAJARAN MALAYSIA
agak ngeri bila menyebut TIGA PERKATAAN tu.
aku yakin, selepas ni tidur aku tak selena sebelum ni kerana mimpi ngeri tu akan menamani ku sepanjang malam. (hak3)
ape pon, BE THE BEST to ALL.
INSYAALLAH kite semua boleh melakukan yang terbaek untuk diri masing2.



Fikirkan Boleh


Jika kau fikirkan kau boleh
Kau hampir boleh melakukan
Jika kau fikirkan ragu-ragu
Usahamu tidak menentu

Jika kau fikirkan kekalahan
Kau hampiri kegagalan
Jika kau fikirkan kemenangan
Kau hampiri kejayaan

Engkaulah apa kau fikirkan
Terkandung dalam pemikiran
Kau fikir boleh melakukan
Fikirkan boleh

Percaya apa kau lakukan
Tabah apa kau usahakan
Bertindak atas kemampuan
Engkau boleh

1 comments:

  Anonymous

31 May 2012 at 00:54

hee..its me..lalala