.:mem0ri 1 GB je :.


hahahahaha . . tu yg aku rase sekarang. rase nak gelak . ape pasal lar aku ni pelupe sngat ? ? bnde nak senang nak ingat p0n , aku b0leh lupe . ~eEe~ peLUPA tahap petala ke lapan lar di ibarat kan. pasw0d sendiri p0n b0le lupe. ni rase nye da kli ketiga lupe paswod sendiri. sedang kan paswod tu berkaitan dengan diri sendiri. ad0ii~ he3
  • FIRST : lupe paswod FB  >tu lar akibat nye asyik tukar paswod je, last2lupe. tapi n0t my fault okeh ? sape sruh my br0ther terjuling2 mata tu semata2 nak  taw pasw0d aku, pelik nye dia nak wat ape dengan FB aku tu ? aku rase aku taw ape dia nak buat , die nak add kawan die gune FB aku. Ishh, cam aku tak b0le nak add kan. ade satu hari tu , aku tggl jap FB aku tu , (g t0ilet jap) my br0 tu b0le pulak chat ngan kawan aku, dah tu ckap merepek je, jatuh air muke si0t.
  • SEC0ND : lupe paswod email  >ni maybe salah aku lar k0t, sebab ta pernah bukak email, sampai pasw0d p0n aku lupe, yelar nak wat pe bukak email, aku bukan reti ape2 p0n pasal2 mende2 ni. last2 time nak k0men s0mething kat penulisan2u , die nak email n pasw0d , aku p0n ngan penuh yakin nye tulis lar email n paswod , tut2 paswos aku inc0rect , Haaaaaa. . . time tu mule lar gelabah ,TAPI kan nasib baik ade kakak tersayang yg bantu nak wat pasw0d baru , n then sampai sekarang ingat pasw0d email tuh , n selalu gak lar bukak email, walau tak wat pe2 p0n kat email tu, (sebenar nye bukak email tu TAKUT terlupe pasw0d email lagi ) ~hehehe..
  • THIRD : lupe pasw0d bl0g >haha..ni aku nak gelak ni. mende ni baru terjadi, baru sebentar tadi, abis kene marah ngan my sis sebab lupe pasw0d bl0g ni, tah aku p0n tak taw pe die nak wat ngan pasw0d aku tuh ( tak taw ape2 sal bl0g ni) aku lupe pasw0d aku nih sebab jarang sangat bukak, last bukak p0n mase mule2 wat dulu, pas tu tak taw nak wat ape dah , nak tulis p0st , tak sh0k tulis kat lapt0p my sis ni, s0 aku bercadang nak wat new p0st mase my netbuk pulang ke pangkuan ku . !PEACE !

0 comments: