. . dapat duit raya kerana FACEB00K. .

r0mb0ngan ke KELANTAN


abg aku snggup bgi 50 enget smta2 nak men FACEB00K kat netbuk aku ni , giler ! sape nak t0lak tawaran sekali sumur id0p tu kan? aku p0n jnis mata duitan , (0ps terkant0i suda,haha) sbnar nye , bkan 50 engget , 20 je die bgi , 30 lagi tu hutang bunga die kat aku . ha! tu lar sape sw0h sesuke ati  gne duit aku tanpa izin . kan ? kan ? itu lar padah nye . .

 0wang sw0h pgg sbb aku percaya kan die , bantai abg aku ni , sesedap kuih raye die je nak guna duit aku . amek k0 , tambah bnga 20 enget ! haha kjam nye aku , nsib bek die tak bnyk cakap , jhat nye aku wat gtu kat abg ksyangan aku tu . . i'm s00ry abg .

 aku ngan abg aku ni mmg agak rapat , yg len ase nye takk serapat aku ngan abg aku ni , erm klu ade p0n , maybe si b0ngsu tu lar . . tah mereka seakan ta dpat terime  kata2 abg aku yg sllu nye hnye tuk bergurau , tak dapat terime pukulan abg aku yg hnye berniat nak men2, sdg kan aku 0k je . .

aku syg abg aku ! abg aku ske tarik idung aku , ske belanje aku kat kedai makan n aku p0n suke amek duit die snyp2 (sengget dua je , tak bnyk p0n) n die p0n , sbb dah lali ngan perangai aku tu, da tak yah tnye kat 0wg len spe yg curi duit die tu c0z 0rg pertame yg die syaki adalah aku , haha ! , ske pujuk aku , ske perkenalkan aku ngan awex2 die tu ! eEe geram ngan prngai playb0i die tu . ., kadang2 pujuk aku cam awexx die je , segala madah jiwang die ckap kat aku untuk aku tersenyum kembali , n aku mesti r kalah c0z ase nak tergelak ngan madah die yg tah pape tu . tapi aku syg abg aku ! aku ase 0wg len ta de abg yg penyayang cam aku ni , sius ! haha ,grau je ,

tapi kdg2 , mak ta bgi aku rapat sngat ngan abg aku ni , ye lar skang ni kan bnyak da terjadi kes r0g0l yg tak knl darah daging sendiri , . tapi abg aku ni , da bnyk skit kan ati my parents ! aku tak reti nak nasihat kan mcam mane dah , ble aku nasihat kan die , mule lar die ckap aku mmbebel cam mak nenek , saki hati taw tak ! bnyak rahsia die kat tangan aku ni , n snang lar aku nak ugut die r , haha !

yg aku pling tak suke nye , gerak die mase sahur ! bap0k payah nye , tapi hnye aku je yg dpt gerak die , aku gne kuase vet0 aku , aku jerit kat die cam se0rang askar . ugut nak lempar enp0n die kat dindin , tipu die ckap awexx die tep0n , pjak bdan die , jirus air n wat eva lah asal kan segale rncangan aku tu untuk bng0n kan die . . s0ri br0 ! 0-0 ek ?


0 comments: