Kursus Kepimpinan :DD


 abang man :DD
 fiza ngan aku
ni mase nak akhir2 dah ni,,
jgn dicari mane aku ..

First time doe aku aku join Kursus Kepimpinan(KP) ni. Yelah mmg 1st p0n, sbb sebel0m ni aku bukan pengawas. Baru tahun ni lah aku jadi pengawasnye. Tu p0n pengawas perpustakaan (P S S ) ..Dan baru tahun nilah kursus kepimpinan ni Best. Dikata kan seblum ni punye tak best langsung. 0h mungkin best sbb ade aku k0t ? aku rase ye lah, sbb ade aku, sbb tu best  ==’
Perkara kedua yg menyebabkan KP ni best sbb die jemput Abg2 Kakak2 dari Universiti Islam Antarabangsa (UIA). Lebeh kurang 11 org kesemuanya. Kite0rang dibahagikan kepada beberapa kumpulan n then diberi satu fasi.
Kumpulan aku dapat Abg Rahman Suhaimi. Atau lebih dikenali dgn panggilan abg Robot ==’ .. ni krja si budak juni0r aku lah ni. Ade ke patut pggil abg r0bot. Rasanya tak lah kaku sgt  abg man tu mase berucap kat depan hari tu. Maybe pada pandangan mata halus dieorang nampak kaku k0t. Ah wateverlah ~ yang penting abg man best. Insaf bebudak kapel dgr ceramah die.
p/s: mmg tak rugi menghadirkan diri.. L O L

0 comments: