I’m the SENIOR ”_”




hajar cakap pps, aku cakap pss , ah wateverlah


entah buku sape aku rembat nih .


ni area kelas aku .. 5 ikhlas ~

Macam baru semalam je doe aku jadi junior. Ni sekarang dah form 5. Cepat betul masa berlalu. Aku dah besar rupenye. Umur pon dah makin meningkat. Dulu mase kecik2 mmg lah nak cepat besar, nak cepat habis sekolah, tapi bila dah fiver ni, rase tak nak pulak nak abes sekolah.
Sejak jadik senior ni, aku rase hidup aku semakin sesak. Sesak memikirkan yang tahun ni SPM. Ngeri sih pikir sal Spm ni. Aku rase memang tak terkejar dengan silibus yang belum habis cover tu. Tu tak termasuk lagi dengan topik-topik tingkatan 5 yang baru nak msuk,dengan kerje sek0lah yg dtg berkoyan2 bagai tak de had, dgn aktiviti sekola yg ade je na dibuat ~ngeee~
Dan bila dah dikata senior tu maksudnya aku sekarang dah berada di tahun akhir persekolahan. Sedih bila pikiaq sal perpisahan ni. Sayang nak tinggalkan member. Lepas ni masing2 entah p kemana. S0rang pergi benua antartika, sorang melangkah samudera, Maybe. InsyaAllah semua berjaya.
Memang betul lah, takde ape yang boleh lawan zaman persekolahan. Aku bakal rindu sih pada semua yang bersangkut paut dengan alam persekolahan ni. Cikgu, Kengkawan, junior2 yang nakal, makcik2 kerani, baju sekolah, buku sekolah, pncil box n so on .. perghh tak sanggup eden nak pikir sal perpisahan di alam persekolahan ni
p/s: tak pasal bergenang air mata pikir sal perpisahan yg bakal berlaku ni.. setiap pertemuan tu ade perpisahannye

0 comments: