UiTM Dihatiku

Hoi Hoi ASSSALAMUALAIKUM ~~
Mak aiii lama giler tak update blog ni haaa. Kesian si green comel mucuk2 aku ni. Kehkeh.
Aku taktahu nak story apa sebenarnya. Nak buat mcm diary pun tak best nanti kantoi terang-terangan dengan org yg kenal aku lepas tu sibok dok bahankan aku. Lalala ~
Nasib baik lha ada gambar2 yg banyak sgt yg tak tahu nak tayang kat mana tapi still nak tunjuk kat sesiapa yg baca blog ni. Huhu.
Btw sekarang ni nak tunjuk gambar2 yg rajin aku snap sepanjang dah berada kat kampus UiTM Jengka ni. Aku kan dpt sambung sini (Pradip Sains), so tak ke mnjadi satu kebiasaan main snap2 gamba ni ? Heh ~

Gambar Gambar sepanjang berada di UiTM Jengka :D
PD007 1B


MyRoommate














Aku Seorang Stalker. Jyeahhh ==’




Muka aku tak cun, so jadi lha seperti gamba diatas ><

Aku tak thu lha kenapa aku suka sangat dengan OC Akid ni. Maybe sebab style dia smart tambah pulak ketinggian dia yg mmg tinggi tu. Mcm Kwang Soo maybe ? Kahkah.
Tapi yg pasti ini bukan CINTA walaupun bila terjumpa kat mana2 tu lutut mmg rasa lemah nak tercabut, jantung pulak mcm nak terkeluar sbb berdenyut melebihi had laju yang sepatutnya.Teruk kronik punya masalah. Kahkah  Dah lha bila terjumpa tu aku terus jadi gelabah gila xcited ==’. Tuhan tolong akuuuu. Heh (Kenangan dia datang kat meja aku tu yg kat library tu yang King punya kerja tu mmg menjadi Kenangan Indah maybe. Hahaha)


My Ekperiment  


Peringatan ! Ini Bukan BULAN ! XD










Red Blood Cell

Indahkan ciptaan TUHAN ? J

My Classmate J






My Birthday in UiTM Jengka ><


Ahamdulillah. Ini kali pertama mybesday bersambut. Heh ~ XD. Tepat 12.01 Ecah n Wana dah siap bersedia untuk baling BEDAK dan AIR. Woii basah katil aku ==’ But tak kesah lha,kami buddiezzz. Kehkeh. Yup ni 1st org smbut mcm ni. Sebelum ni kat sekolah mana ada kawan2 nak buat mcm tu, budak2 kelas semua budak2 baik. Huhu.

Hari esoknya kat kelas lagi lha. Pakat wish belaka. Lect pun tak terkecuali. Masa kelas BEL yang tak boleh blah. Madam siap suruh nyanyi lagu Happy Birtday lagi tuhhh. Malu meyhhh. Haha. But I’m happy :D
Malam tu pulak, Wana ajak teman dia pi MB. Aku sebenarnya tahu dia nak belanja aku. Yelha kan, ‘harinikanbesdayaku’ Kahkah. Sampai2 MB terus cari tempat kat atas, sebab tingkat bawah penuh. Tapi bila sampai tingkat atas agak pelik bila tengok Ecah n the geng dah ready kat tempat khas sambut besday kat MB tu. Ampehhh punya akak. Cakap tak jadi pergi MB. Tapi yelhakan dah kata besday, mesti lha ada adegan menipu dan surprise. Lol.

Lepas tu dalam bilik besday tu, masa tengah ralit lagi kusyuk snap gamba guna iphone kak farha n kak tiqah, tiba-tiba dieorang ramai2 nyanyi lagu Happy Besday. Ohmygod ! masa berpaling pandang pintu tu, King tengah masuk sambil tatang kek ! ALLAH ! Tak bayang pun sampai ada kek bagai ni !

Dan ini lah kenangan saya pada tahun ni. Kenangan paling indah maybe. Heh ~ skema pulok dohhh. XD
Dan yang mungkin agak lawak, msg2 kat phone yg wish my besday semuanya stok budak2 FB je yg wish. Mana perginya kawan2 REAL saya ? Kenapa kawan alam maya yang lebih ingat ? Mungkin alasan korang, ‘alahhh, dieorang bukak fb mmg lha dieorang ingt’ ==’. Tapi ada je yg tak bukak tapi still ingat. That’s why lhaa l love myfriends FB more than myreal friends ==’. 

(King pun kawan FB jugak yang baru jumpa kat UiTM Jengka ni J, pandai dia rancang dgn Ecah dengan semua2 tu XD)

BATCH 1995 <3




1 comments:

  ana nur khadijah

7 July 2013 at 02:41

happy befday intan sory lambat wish :(