5 Saudara 5 Saudari




OK. Assalamualikum guysss. XD

Baru kali ni lha berkesempatan nak cerita pasal Kawan MukaBuku. Tu pun selepas tengok nama aku ada mention dalam Blog Ijah >.< Baru ada semangat. Jyeahhh

Ok. gambar gambar diatas tu gambar geng aku di Facebook. Kami bertemu dilaman MukaBuku dalam sebuah Group yang ditubuhkan oleh Taiko Dota [Afiq Aiman] 
Hampir setahun lebih jugak usia perkenalan kami.
Kepada Admin group, ucapan Terima Kasih sangat kepada kamu.
Kerana Allah juga kami bertemu :)

Kami tak pernah berjumpa. Hanya berjumpa di Facebook saja. 
Teringin juga nak berjumpa. 
Tapi masing2 jauh. Hmmm :3

Aku dan Amx sama negeri. [ Pahang ]
Ummi sama dengan Fatin [ Johor ]
Shah [ Selangor
Yus [ KL ]
Dayah [ Kedah ]
Ijah dan Amirul [ Perak ]
Muz [ Melaka ]

Kadang-kadang ada jugak berlaku pergaduhan. Hahaha. Macam lawak.
Tapi Alhamdulillah masing masing cepat mintak Maaf.
Aku ngan Muz pun dah ok. Dia pun start tegur balik. Ngan Amx pun dah boleh main komen-komen.
Satu perubahan kematangan XD

Sejujurnya. Dengan budak2 Facebook aku lebih rapat berbanding Kawan real2. Mereka pendengar masalah yg setia. Yeahha. 

Serius syg korang.

Ni baru 9 org. 
Belum sebut yang lain-lain lagi.
Kalau sebut mmg tak tersebut sebab banyak sgt.
hahaha.

~ End ~

End tiba-tiba kerana takde ayat dah. Nanti ada ayat sambung balik. Hahaha

[ Sambungan ]

Yeahhaa. Result keluar akhirnya.
Gud Luck kat korang.
Bila ditilik balik. Macam result aku je yg paling terok.
XD
Pepun Tahniah korang !
Jumpa kat U eh ? :*
Aku cadang nak masuk Form six takpun Pra Diploma :3

# Tahniah jugak dekat Mr S yang sipi2 lagi nak straight A :)
Semoga Impian nak jadi Doktor tercapai.
Forget Me Not #

0 comments: