Saya merindui mereka sekarang ni !

Yipieeee ! Seronok giler dapat update post! heh. Opss Asssalamualaikum ! Morning !

Aku sebenarnya nak upload gambar-gambar sekolah. Kenangan kot ~ Kasi Syahdu pagi-pagi je ingat kat depa sekelas :(

Ni haa gamba mereka2 yang dirindui !

Miss Putrajaya Big time Lorhh :(

 Ha ni dia GM disayangi ! a.k.a jiran.

Smart tak sekolah aku ? Heh

Bajet je lebeh ni.

seperti yg dikatakan, ini memori terindah ! 4 hari selepas SPM bermula

Scandal akhir tahun ! Heh

Dayah & Safura

Open Hause rumah cikgu Bio :)

Jamuan Kelas yg terakhir :(
Start dari kiri:
Tiqah(bdk baru), Fina, Hajar, Safura, Dayah.

Yang paling rapat :)

Leha & Hajar

Arafat & Zairul

 Ni Bob. Bukan budak kelas aku. budak kelas bawah. dikatakan bawah sebb kelas dia bawah tingkat kiteorg.

 Moto baru ketua Kelas kiteorang. Betapa Kekok nye dia ! haha
Shamsul Azli

Si Gila2. takde die sunyi kelas. Ada die bergegar kelas dengan ketawa kiteorg tgok aksi spontan dia.

Si mamat perasan. Dikatanya dia husband Leha !

Tak paham kenapa perlunya dieorang menyorok rokok kat belakang tu.. -.- pelik.
Dendit, Nizal(bukan budak kelas) Arafat, Arif

Yang tgh nak luruskan kan graf tu Fizi. Budak baru. Budak Cerdik meyhh
Yang sorang lagi Aziz. Diam pemalu tahap apa tah ! boleh bilang dengan jari berapa patah perkataan je yang keluar dari mulut dia ! sumpah tak tipu.

Si Gila2 bersama teman nya yang tidak kurang hebatnya gila. Mamat yang takde perasaan bila buat lawak
Andi & Nadzren

Ni Geng dieorang sebenarnya. Geng Si Kenet

Kerja gila selepas tamat paper akhir. !


Ok cukup tak sembilan belas orang ? ramaikan budak kelas aku ? -.-

0 comments: