Hutan Lipur Gunung :)

 0K,gambar kabur

 kalau dieorang boleh buat lam cerek, aku boleh dalam jag =='
#tak.pasal2.je.kene.gelak#

 selamat datang :)

 senyum :)

 ok, bergambar kenangan

 l0bak2

 gunung :)

 cheese ;)



rumah pahang

 peta

ni iklan sekejap. #

Dulu mase g Gunung Senyum dalam keadaan sakit =='
Sekarang pergi dalam keadaan sihat #alhamdulillah#
Dulu g badan Kurus Kering #31kg#
Sekarang dah berisi  #40#
Dulu g tutup hidung #pakai.mask#
Sekarang g kembang je hidung #haha#


DULU:
--------------------------------------------- >
pergi bersama family n beberapa family lain #hari.keluarga#
g panjat gunung. best w0kk
tapi aku j0in mase trick yg kedua.
serius cakap, kalau j0in dari awal trick, mmg pengsan.
tapi mmg best lah panjat gunung. 
macam2 gua ade.
tapi tangga kat situ curam giler.
takut sihh.

SEKARANG:
--------------------------------------------->
pergi sebab ade khemah KRS
walaupun aku Pengakap (j0in.sebab.nak.dapatkan.lencana.pengakap)
tapi aku jadi tukang masak je bersama 6 0rg lagi.
tapi ni lah yg terbaik punya khemah selain yg kat Bukit Damar tahun lepas


#nanti.sambung.lagi#





0 comments: